اختتامیه دانشگاه محضری جهانی «ژان پل دکورپس» برگزار شد - کانون سردفتران و دفتریاران قزوین
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اختتامیه دانشگاه محضری جهانی «ژان پل دکورپس» برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، اختتامیه دانشگاه محضری جهانی «ژان پل دکورپس» در روزهای سه‌شنبه ۲۶ و چهارشنبه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ در قالب دو سمینار انجام شد.

این کنفرانس ها یکی توسط رئیس افتخاری ژان پل دکورپس و موسس دانشگاه، در مورد فایده اجتماعی سردفتر و دیگری توسط رئیس کارگروه UINL در زمینه فناوری های جدید برگزار شد.

شرکت کنندگان دانشگاه موضوع سه ساله «دفتر اسناد رسمی، قهرمان امنیت حقوقی در قانون مدنی- حمایت از شهروند – حمایت از جامعه» را با تمرکز برای سال ۲۰۲۱ بر روی “عملکرد اسناد رسمی و سند معتبر اسناد رسمی در زمینه دیجیتال” مطالعه کردند.

هر یک از شرکت کنندگان باید به پرسشنامه استاد واحد خود از یک سو به صورت مکتوب و از سوی دیگر به صورت ویدئویی پاسخ می دادند، تمرینی که به این سردفتران جوان اجازه می داد تا ارائه های عمومی و قالب های کوتاه را در حرفه حرفه ای خود بهتر درک کنند.

مدیر علمی Thierry VACHON سپس نتایج کلی خود را بیان کرد و گفت: تأیید می کنم که هیچ درجه ای از ارزش برای اسناد رسمی وجود ندارد و همه از ویژگی های درونی یکسانی بهره مند می شوند که امنیت حقوقی را تضمین می کند.

کریستینا آرملا ئیس UINL هم در این کنفرانس و با ابراز خرسندی فراوان از دیدن رشد دانشگاه علیرغم محدودیت‌ها، با توجه به انگیزه‌اش “نوآوری بدون از دست دادن ماهیت خود” ابراز امیدواری کرد و گفت: می خواهم دوباره با دانشجویان ملاقات داشته باشم.

به اشتراک بگذارید...

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false